(Android/iOS) Power Painter - Merge Tower Defense Game snyder ubegrænsede ædelstene
Feb 23, 2022 6:04:12 GMT
Post by depciacompmecas on Feb 23, 2022 6:04:12 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Power Painter - Merge Tower Defense Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Power Painter - Merge Tower Defense Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder ubegrænsede ædelstene ▞▞▞
▞▞▞ Power Painter - Merge Tower Defense Game 2022 version ▞▞▞
Denne app er den værste td nogensinde. 😡. For mange annoncer, der bliver råbt til dig for at se. Fik jeg nævnt at det er held at få forskellige tårne? Ja, de råber også af dig for at få præmie. Og de viser, hvad du ville have fået med premium. Tænk ikke engang på at spille dette spil. Det bliver også super hårdt super hurtigt. så vil du fremskridt? hellere have nogle penge. de eneste mennesker, der kan vinde, er tårnforsvarsguder og folk, der har deres mors kreditkort. 7,5 USD om ugen for præmie. #PowerPainterSucks
Rigtig godt spil. Jeg spillede igennem til slutningen, og jeg spiller stadig, selv når de nye niveauer er slut. Én ting jeg vil sige er dog, at legendarer er lidt for svære at få. når du får en, er den ubrugelig, fordi dine andre tårne er hundredvis af gange bedre. Du kan ikke engang bruge argumentet "bare opgrader dine legendarer, så de ikke er dårlige", fordi de er så svære at få, at du ikke kan niveauer dem op. Jeg har slået spillet, og jeg har kun 5 legendarer. Plz gør det nemmere at få dem!
Hej, jeg fandt en fejl i dette spil! Hvis du placerer maleren uden at vedhæfte dem, vil de skyde fjenden.
En pauseknap ville være rart. Især når jeg skal skifte kanoner, fordi fjendetyperne skifter mellem bølgerne.
Jeg kan godt lide spillet, men jeg mistede min pherhase, jeg har fået nogle ædelstene, men jeg gendannede det, men det gav det ikke tilbage, jeg prøvede at genstarte, men det virkede stadig ikke, håber i finder fejlen... ( ;
Power Painter - Merge Tower Defense Game Παιχνίδια προσομοίωσης jyr
det var sjovt, men til sidst rammer løn for at vinde. til 30 dollars om måneden? slet ikke det værd. gider ikke downloade.
Cheferne er gode, og annoncerne er stadig i vejen, men stadig er dette spil fantastisk
Fantastisk spil personligt. Det eneste, jeg skal sige, er, at jeg ikke kan finde ud af, hvordan jeg opsiger mit abonnement. Det er alt. 5 stjerner hele vejen rundt.
annoncen er her, annoncen er der, annoncen er overalt. dog ikke et "dårligt" spil, men det kan blive irriterende efter et stykke tid. god spilidé, men for mange mikrotransaktioner som at betale 30$ om måneden for præmie.
Power Painter - Merge Tower Defense Game Симулационни gjf
Tutorialen er meget streng med hensyn til spillerens handlinger. Når spillet giver nyttige tips; Hvis du for eksempel springer videre til mislykkede chefer, tvinger spillet dem til at udføre handlingen, selvom det betyder at tabe til den samme chef igen.
Power Painter - Merge Tower Defense Game Simulácie nkeb
Ok spil
det er godt....indtil du opdager programmeringsfejlen, og så bliver det virkelig nemt.
Hver gang du fejler et bræt, spørger spillet, om du vil se en videoannonce for en bonus. Hvis du siger ja...afspiller annoncen, og du får en bonus. Hvis du siger nej...afspiller annoncen stadig, men du får ikke noget. Grådige udviklere bør ikke spørge, om du vil se en annonce, hvis de alligevel vil tvinge dig til det.
Et anstændigt tower defense-spil, men det spørger konstant, om du vil se en annonce for en bonus, og viser dig derefter en annonce, selvom du siger nej.
Power Painter - Merge Tower Defense Game Simulacije zyw
Irriterende. mens det er et sjovt tårnforsvar som spil, bombarderer de dig med muligheden for at se annoncer konstant. Hvert 30. sekund! Træt af det, så gik for at se om premium-versionen, og det er et abonnement for 9,99 om ugen! Hvordan mener udvikleren/udviklerne, at det overhovedet er rimeligt? Ved ikke, hvordan dette spil har en vurdering på 4,2, når de fleste af de relevante anmeldelser spænder fra 1-3 stjerner.
det er et rigtig godt spil, vil gerne se flere tårne og flere niveauer fortsæt det gode arbejde, og kan du tillade os at gemme vores fremskridt, så hvis vi skifter telefoner, vil vi stadig være i stand til at gøre fremskridt
Let gået og afslappende tårnforsvarsspil, det er godt nok til en efterfølger, men ikke rigtig sjovt, men ikke kedeligt, men stadig godt
Meget dårligt spildesign, hvad angår nydelse. Dette spil er et stort pengeskab, hvor du fejler med én bold, men bare rolig, hvis du bruger penge på kickstarter-pakkerne, kommer du nok til at komme forbi dette niveau. pengeprogressionen til sværhedsgraden er så ubalanceret. I de tidlige stadier føler du dig fint, så de senere stadier kræves der penge eller bare sidde der og tabe bølge efter bølge.
Jeg synes, det er et fantastisk spil. Men du alting sker så hurtigt. Jeg synes, der skal være en pauseknap, så du kan slå dine kanoner sammen og flytte rundt på dem. Tilføj venligst dette indhold til den næste opdatering. Alt i alt er dette et fantastisk spil, og det er værd at spille.
spillet føles som om udvikleren bare vil have penge uden at tage hensyn til gamerens erfaring. du kan ikke rigtig komme videre i spillet uden at se tilføjelser eller betale penge. du kan ikke vælge, hvilket tårn du vil købe, så du skal bare slibe spillet for at opgradere det tårn, du ønsker, og efter niveau 20 får du ikke engang penge nok til at købe nok tårne, så du skal bare gentage det samme niveau 10 gange, indtil du blive opgraderet. generelt godt koncept dårlig udvikling.
Det er et godt spil, men du kan dog ikke linke en konto til google play eller endda forbinde en gammel acc. til en ny enhed... Den har virkelig brug for googles iflg. link
det virker rart i starten, men bliver hurtigt gammelt, du lægger dybest set ting sammen for at gøre dem stærkere, det er det, der er forskellige typer, men de er virkelig ikke så imponerende, og på niveau 19 bliver det dybest set urannoncer for at vinde. nogle gange ville malingkuglerne tabe poser med penge, efter at en af dine skytter havde slået den, men du er nødt til at se en annonce bare for at få de penge, du har brug for til flere skytter. Skuffelse 😔
Sjovt, men mange dukker op for at se annoncer eller bruge dine ædelstene
Dette er et fedt spil, og jeg kan lide det
Dette er dybest set bare et dårligt inaktivt spil. Det begynder at føles ret tilfredsstillende, at fusionere dine tårne osv., men du rammer meget hurtigt en mur og indser, at der ikke er nogen strategi for tårnforsvaret. I stedet skal du enten vente eller betale rigtige penge for at fremskynde dine fremskridt. Der er meget bedre tomgangsspil derude og meget bedre tårnforsvarsspil.
Spillet er fantastisk, appen kører problemfrit, men premium er overpris.
At gå fra trin 1 til trin 2 nulstiller kontanter og lader dig ikke bruge noget af dem før. min spillestil var at spare op. Det betyder, at jeg bogstaveligt talt ikke kunne komme videre, fordi alt, hvad jeg havde planer om at bruge, blev slettet uden varsel. Derudover tæller det ikke hele tiden at se annoncer, og der kan opstå tilfældige fejl, der gør, at du er nødt til at se flere annoncer.
Ikke et dårligt spil, der tilføjes, hvis du ikke betaler det månedlige gebyr for præmie. Jeg prøvede også at købe startpakken til 99 cent, de tog mine penge og gav mig aldrig startpakken, heldigvis var den kun 99 cent, ikke mere.
Det er vigtig sjovt
Dette spil er sjovt, uden tvivl. Men jeg er afskrækket af det faktum, at du skal se annoncer, der passerer for at få buffs til nogle af niveauerne, eller lide at gentage de samme niveauer, indtil du får dine tårne til et højt nok niveau.
Det bedste, der kunne være godt (og kan ændre vurderingen) er en bedre måde at få malerpensler som 100 pr. bølge eller noget eller en nemmere måde at få dem på
Det er designet meget smart til at lokke en til at købe præmien og/eller se adskillige annoncer, medmindre de ønsker at fejle det samme sted i timevis. Dårligt gameplay og spildesign.
Īįggfyffyr rrrrrrrf den den den den den tid for den bedste måde at få en chance for at få en gratis indkøbsressource for alle de vigtigste ting for at få en chance for at tale om det, og det er det bedste spil nogensinde
Du kan ikke spille dette spil, medmindre du er villig til at pusle over masser af penge. Der er et hårdt stop, hvor du ikke kan komme videre uden at betale ugentlige præmier eller købe masser af ædelstene. Hvem har nogensinde hørt om en ugentlig præmie for et telefonspil?! og $7,50!! Jeg ville betale et engangsgebyr på et par dollars, men ikke hver uge.
Efter opdateringen ændrede de alt, hvad du ikke kan sælge tilbage tårne for penge, og den nye pensel systemet er der ikke nok til at opgradere hurtigt uden at købe det. over spillet!
Absolut forgudet dette tidsdræber af et spil. Det hele.. føltes bare så rigtigt, lige indtil den gratis prøveperiode sluttede.. $8 om ugen? Jeg ville måske betale 5 $ om måneden. Det eneste, der virkelig forstyrrer, er ikke at få alle belønningerne efter bosskampe. Perm-tårnet, såvel som perm-hastigheden og valutabonusser var ligegyldige. Men at få /halvdelen af belønningen efter bosskampe er bare direkte utilfredsstillende.
Det var interessant i 5 minutter. Så begyndte jt at være ekstremt kedeligt. Dette spil bringer ikke noget nyt. Annoncer er kun et værktøj ikke en obligatorisk pause.
My Talking Angela Casual ghcw
dette spil ville have været fantastisk, hvis udviklerne ikke var så grådige.. du bliver overbelastet med popups, annoncer og 'aftaler' så meget, at du venter på tvungne annoncer og klikker popups væk i omkring 50 % af din spilletid . hvis du er til det, gå efter det, ellers spring denne udvikler over for at få dem til at indse, at forbrugerne ikke er tankeløse får, der køber på grund af smarte farver.
Cool og ret afhængig af dette spil. Jeg spiller det nonstop det meste af min tid på dette spil. Grunden til at jeg kan lide dette spil er fordi det er et tårnforsvarsspil, og jeg ELSKER tårnforsvarsspil. Fortsæt det gode arbejde.👍
gameplayet er ok, selvom det er lidt overvældet af reklamer.
Jeg elsker det super tilføj nye ideer til flere tårne lang rækkevidde tårne starter ved lvl 4 eller 3 laver medicore skade mellem lilla pinks hastighed på 30 også og et frysetårn, der sprøjter (slush tower) sjældent eller episk, men 0,4 sek stun totes anbefaler dig afspil dette Jeg vil gerne have udvikleren til at svare på